bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Varför valde jag just detta sätt?

Kategori: Allmänt

Nu kanske ni undrar varför jag valde just detta sätt att gå ner i vikt.  Det finns hur många olika sätt som helst att gå ner på. För det första tyckte jag att det var prisvärt och 28 dagar är inte så lång tid och jag tyckte det var spännande och se om det fungerade. Jag experimenterar lite för att se var resultatet blir och hur jag mår, därför har jag valt att blogga under dessa dagar för att få ett mer äkta resultat.
Alla måltider innehåller alla näringsämnen, vitaminer och mineraler som kroppen behöver för att fungera och må bra. Dessutom garanteras det att jag inte förlorar muskelmassa, vilket man ofta förlorar när man ska gå ner i vikt. Jag vill förbränna fett och inte muskler.
Det finns kortfattad och nyttig information som jag fick med i startpaketet med också på min inloggning på www.body-mission.com som hjälper mig att nå mitt mål.
Nu har det gått en vecka, nästa vecka tänkte jag mäta mig igen för att se om något har hänt på två veckor. Det ska bli spännande!

KOMMENTARER:

  • sandra säger:
    2015-01-21 | 02:28:58

    vet inte vad det e för diet och hur många kalorier du ligger på men om du inte tränar styrketräning i tillägg till att ligga på ett underskott för att gå ner i vikt så kommer du tyvärr mista endel muskler samtidigt.

Kommentera inlägget här: