bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Detta är underbart!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag, jag har inte känt mig trött, haft ont i huvudet eller varit jättehungrig. Jag hoppas att det fortsätter på det här spåret för då kommer 28 dagar bli lätt!
Dagen är redan slut och jag har inte tänkt lika mycket på gottesaker idag, visst det har kommit tankar men inte lika intensivt. Det känns underbart! 
I helgen däremot blir det nog en utmaning, vi ska nämligen åka bort. Jag ska försöka lösa det så smidigt jag kan med mina tider, så jag äter med jämna mellanrum. Det bästa är att det är så enkelt att ta med sig en bar eller shake, så det löser sig! Det svåraste är att inte småäta hela tiden, men jag vänjer mig nog.

KOMMENTARER:

  • Lasse säger:
    2015-01-16 | 00:58:45

    Fortsätt kämpa, ska bli intressant att se om det ger resultat!

Kommentera inlägget här: