bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Dag 8

Kategori: Allmänt

Det går som en dans nu, jag har fått in rutiner på när jag ska äta och det blir lättare och lättare att stå emot allt onyttigt. Visst jag blir sugen ibland, speciellt när man är lite småhungrig och går i en affär. Jag står emot och har inte fuskat en enda gång, jag känner mig otroligt duktig!
Det är även lätt att klara av dagarna när jag vet att jag får en riktig måltid som jag får välja själv. Jag försöker välja lite nyttigare rätter så idag har jag gjort 4 matlådor med lax!

Jag har inte tappat någon energi och jag orkar med allt och lite till faktiskt! Det enda jag borde bli bättre på är att gå upp på morgonen, i alla fall på veckodagarna. Men det sitter i psyket, det är otroligt svårt att gå upp tidigt på morgonen om man inte behöver. Men idag gick jag upp lite tidigare än jag brukar så imorgon satsar jag på att gå upp ännu tidigare så kanske jag är på mitt mål med dygnsrytmen sen.
Kommentera inlägget här: