bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Dag 3

Kategori: Allmänt

Igår mådde jag verkligen inte bra, speciellt inte på kvällen. Jag hade extrem huvudvärk, illamående osv. Jag googlade lite om det jag upplevde och jag fick bekräftat på flera seriösa sidor att det är normala biverkningar när man uteslutit något i sin kost och lagt om den ganska tvärt, vilken jag har gjort.
Egentligen skulle jag ha förberett kroppen lite innan på vad som skulle hända. Men nu är det försent, jag tänker inte börja om! Jag orkade verkligen inte att blogg igår, jag var helt slut och gick och la mig tidigt.
 
Idag vaknade jag upp utan huvudvärk och kände mig faktiskt rätt pigg. Hoppas verkligen huvudvärken håller sig borta! Jag har som mål att ta en långpromenad om dagen också, vilket jag inte har orkat hittills. Men nu känner jag att jag har mer ork, så idag blir det nog en långpromenad.
 
Jag klagade lite inför min sambo igår, hur tusan ska jag klara 28 dagar om jag ska känna så här?! Det klarar jag aldrig. Han var väldigt stöttande och sa att det går över, det vänder snart och att jag visst kommer att klara det.
Men nu känner jag mig piggare och bättre i huvud och kropp, så nu kör jag en dag till! Jag ska försöka ta en dag i taget, det blir nog lättare då.
Kommentera inlägget här: