bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Dag 2, huvudvärk

Kategori: Allmänt

Godmorgon, idag vaknade jag upp med huvudvärk. Det brukar jag kunna göra titt som tätt så det är inte säkert att det har att göra med mina ändrade kostvanor.
Det är lite jobbigt när det inte verkar gå över.

I eftermiddag ska jag till skolan, det tar mycket energi från mig och jag brukar alltid köpa en kaffe och en kaka eller annat gott. Idag kommer jag inte göra det, det kommer bli jobbigt om jag kommer att känna mig hungrig. Hoppas att jag inte känner på samma sätt som igår. Men som sagt, det är bara dag 2 idag så jag har inte så stora förväntningar.
Kommentera inlägget här: