bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Belöning

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt på det här med belöning, vad ska jag belöna mig själv med om jag klarar dessa 28 dagar utan att fuska? Hittills har jag mest tänkt på mat, eller inte mat utan godis och andra onyttigheter. Sedan tänkte jag om jag skulle unna mig något klädesplagg till mig själv, men det kostar pengar. Jag studerar och är snål. 
Så vad ska jag ha för mål? Jag får verkligen fundera på det. 

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2015-01-16 | 00:18:21

    Köp nåt klädesplagg eller annat kul för alla pengar du sparat på att inte köpa nå godis/kakor osv på 28 dagar!! Det måste ju bli minst nån hundring? :D

    Svar: Bra idé!
    bodymission.blogg.se

Kommentera inlägget här: