bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

Avslut på dag 1

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det har faktiskt varit lite kämpigt idag. Min kropp är van vid att gå och äta något hela tiden (gärna onyttiga saker) och nu har jag ändrat om helt på mina matvanor över en natt.
Jag har känt mig mätt precis efter jag ätit men efter två timmar har hungerkänslor och suget kommit. Det har varit kämpigt, men jag har stått på mig. Jag har inte fuskat och stoppat i mig något som jag brukar, jag har hållt mig till planen! Jag känner mig duktig. Nu är det bara 27 dagar kvar... jag tror att hungerkänslorna och suget kommer att försvinner om några dagar när min kropp har vant sig att den inte får något sött och gott i sig hela tiden.
 
Idag har det sett ut så här: 
Frukost, moccashake
Mellanmål, te och en apelsin
Lunch, pastagratäng med kyckling + proteindrink
Mellanmål, två mandariner
Middag, currysoppa
Kvällsfika, te
 
Förövrigt har jag druckit mycket vatten också.
Kommentera inlägget här: