bodymission.blogg.se

Jag har länge varit missnöjd med min kropp och har gått upp i vikt. I år har LR Health & Beauty lanserat 28 dagars body mission, detta ska jag testa och kommer under dessa dagar skriva en offentlig dagbok om hur det går, mina tankar och hur jag mår.

28 Days Body Mission!

Kategori: Allmänt


Idag fick jag mitt paket med 28 Days Body Mission och jag kör igång imorgon!

Paketet innehåller:
Örtte
Proteindrink
6 st Bars
Müsli
Soppa
2 olika smaker på shake
Pro Balance (stabiliserar ph-värdet i kroppen)
Shaker
Kod till online-dietmanager
Informations guide

Detta ska räcka i en månad, varje dag har jag även en valfri måltid som jag själv ska laga. Förslag på rätter finns på min inloggning på www.body-mission.com

Detta ska bli spännande men samtidigt läskigt. Ska jag klara detta? Kommer jag känna mig hungrig eller få ett sötsug?

Jag har valt att väga och mäta mig imorgon före frukost, även ta bild på hur jag ser ut nu.
Denna blogg kommer vara min dagbok under dessa dagar, i med- och motgångar.
Kommentera inlägget här: